Operace Pekelná Kočka
Proamerická Afghánská vláda za tajné podpory FBI odpálila zkušební prototyp biologické střely F6F Hellcat. Zkušební let dopadl katastrofálně. Střela dopadla prakticky nepoškozená do oblasti Benji Al-Alkara kde působí polovojenská organizace Al- Ammann pod vedením krutého diktátora Abdhula Mohameda Al- Masha. Ten okamžitě rozjíždí pátrací akci za pomoci elektro-magnetických GPS senzorů a snaží se lokalizovat místo dopadů vlastní střely a i jejích důležitých součástek. Avšak velké elektro- magnetické anomálie v prostoru dopadu střely neujdou pozornosti satelitům FBI. Okamžitě pochopí o co pravděpodobně jde a okamžitě posílají na určené místo 6.ASSG (6.Airbone Special Strike Group). Díky nepřízni počasí, špatné navigaci a střelbě ze zemně je výsadek rozptýlen mimo zóny výsadku.. Začíná hra o čas, která skupina se dostane ke střele dříve. Na začátku hry budou hráči označeni páskami ( modrá a červená). Dále bude rozdělena munice (vysvětleno níže) a proběhne seznámení s mapou. Členové 6.ASSG si vylosují čísla míst dopadu jejich výsadku (vyznačených na mapě). V podstatě to znamená že jejich výsadek byl roztroušen na tři různá místa a nejprve se musejí dostat na shromaždiště (DZ) kde naleznou bednu s municí. Členové Al- Ammannu se vydají do lesa kde si na libovolném místě zbudují základnu a minimálně Akce začne v dohodnutý čas kdy: - Al- Ammann bude mít zbudovanou základnu muniční sklad - 6.ASSG bude rozmístěna ve vylosovaných místech dopadu. Náplní hry bude pro Al Ammann lokalizovat všechny díly střely ( orientačně vyznačené na mapách) , dopravit na vlastní základnu a smontovat podle plánu který bude také někde v prostoru. Po smontování střely bude simulovaný odpal a následné bránění ovládací konzole. Pro 6.ASSG je úkol jasný. Zabránit Al- Ammannu v sestavení a odpálení rakety. V případě selhání mají poslední možnost deaktivovat střelu po odpalu pomocí nepřáteli bráněné konzole. Mají na to však pouze 30 minut. Jako sekundární úkol mají ukořistit naváděcí systém střely, který je kdesi v prostoru a ten bude mít u sebe velitel 6ASSG Cpt. Price. Je-li zasažen, chová se jako normální mrtvola s tim rozdílem že pokuď mu proti hrač položí ruku na rameno a bude vyzván k vidání naváděcího zařízení, musí jej vydat..Za Al_Amman může naváděcí zařízení vlastnit také pouze Abdhul Mohamed Al-Masha a platí pro něj stejna pravidla jako pro Cpt. Price.V případě úspěšného odpalu a následného ubránění konzole vyhrává Al Ammann, v opačném případě vyhrává 6.ASSG. Zvláštní pravidla: Typ zbraně počet kulí na začátku počet balení u nosiče zbraní množství kuliček v jednom balení Samopal 300 2 100 Man. Snip. 60 2 20 AEG Snip. 120 2 40 Kulomet 1000 2 300 Záložky Pistole 50 1 10 Samopal 100 1 50 Snip. 20 1 10 Nosič munice může pytlíky s municí doplnit na plánovaném místě výsadku kde bude uložena bedna s vybavením, členové Al- Ammannu v muničním skladu. - Výjimka pro kulometčíky: Kulometčík má na začátku 1000 kulí ale musí mít vlastního nosiče munice, který jich má u sebe dalších 2x 300 + 300 vlastních pro vlastní potřebu. Povolání nosiče je nepřenosné. Nosič munice má kuličky pouze pro vlastní potřebu. Za kulomet se považují zbraně řady M249, M60 a RPK. Jakákoli M16, M4, AK47 s nožičkami není považována za kulomet!!! -Výjimka pro odstřelovače: Začíná s 50 kulema nosič munice má u sebe pytlíčky po 20 kulích pro něj. Za odstřelovačku se považuje zbraně typu L96, M700 a jim podobné a dále potom AEG Dragunov, PSG1 a M14. Argumenty ze AEG odstřelovači nestačí 50 kulí neberu. To by se pak M4 s optikou dala povazovat za AEG odstřelovačku. -Zdravotník: Zdravotník bude u sebe mít 5 kusů obvazu a po jejich spotřebování si je může doplnit na místě kde se doplňuje munice. S výzbrojí je na tom stejně jako řadový střelec. -Zasažený hráč setrvá na místě kde byl zasažen, sundá pokrývku hlavy a ováže si kolem hlavy přidělený pruh látky. Je-li do deseti minut ošetřen ovázáním obinadla kolem ruky vrací se do boje.Není li tomu tak odchází na mrtvoliště. Dostane-li se k němu do deseti minut nepřitel a plácne ho rukou je mrtví okamžitě. Je li ošetřený hráč zasažen znovu, umírá okamžitě bez možnosti ošetření a odchází na mrtvoliště. Zraněný může být transportován mimo bojové pole spolubojovníky a však ne svépomocí!!! Základna: Základna Al- Ammannu bude označena VIDITELNĚ modrou vlajkou a jejich muniční sklad modrou vlajkou s úhlopříčným křížem. Jak si obě místa opevní a zabezpečí je čistě na nich. 6.ASSG základnu nemají pouze místo shozu které bude vyznačeno VIDITELNĚ červenou vlajkou a obrana zase záleží na nich. Je-li zasažený člověk přepravující díl střely, je postup totožný jako u kohokoli jiného, pouze s tim rozdílem že na místě zásahu ponechá díl střeli který zrovna přepravoval. Dobívání základny Al-Ammannu je povoleno ale je zakázáno cokoli sabotovat. V rámci hratelnosti není povoleno dobíjet muniční sklady. Obecná pravidla: Platí jakýkoliv zásah krom do zbraně a do helmy. Budou dvě pevná mrtvoliště s možností rozdělání ohně Refreše budou po hodině strávené na mrtvolišti. Mrtvola odchází na mrtvolište bez pokrývky hlavy a s pruhem látky kolem hlavy. Kolem mrtvoliště se NESTŘÍLÍ!!! Prozatím si vyhrazuji změny ve scénáři.
Komentáře
Přehled komentářů
Compression est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre coeur bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/viagra-cialis-prix/
Drunk Blood Pressure - Federal Sentiment
(Aabsostesicage, 29. 7. 2018 15:30)
Poids est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre moelle bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-generique-pharmacie-france/
What you need to know apropos high blood pressure
(AGetsLayette, 8. 10. 2018 7:13)